Share/BookmarkShare/BookmarkShare/Bookmark
Latest Updates

මරණ සතිය වඩමු - භාවනා වාක්‍ය..

Wednesday, October 14, 2009 , at 6:51 PM


අපි මරණ සතිය පුරුදු වෙමු...!

ඔබ මරණ සති භාවනාව පුරුදු වනවා නම් මේ භාවනා වාක්‍ය යොදා ගන්න..
මෙම දේශනාවට ත් සවන් දෙන්න...


භාවනා වාක්‍ය

කොයි මොහොතේ හෝ මොන විදිහකින් හෝ මම මැරිල යන්න පුළුවන්. කකුල පැටලිලා වැටිල, මගේ මරණය සිද්ධ වෙන්ට පුළුවන්. කන කෑම හිරවෙලා මම මැරෙන්ට පුළුවන්. කන කෑම විෂ වෙලා මම මැරෙන්ට පුළුවන්. ශරීරය ඇතුලෙ ගෙඩි, පිළිකා වගේ දේවල් හැදිල මම මැරෙන්ට පුළුවන්. වා පිත් සෙම් කෝප වෙලා මම මැරෙන්ට පුළුවන්. හොර හතුරෙක් අතින් මම මැරෙන්ට පුළුවන්. සර්පයක් දෂ්ඨ කරල මම මැරෙන්ට පුළුවන්. සතෙක් සිව්පාවෙකුට ගොදුරු වෙලා මම මැරෙන්ට පුළුවන්. අමනුෂ්‍යයෙක් අතින් වුනත් මගේ මරණය සිද්ධ වෙන්න පුළුවන්. මේ පිට වෙන හුස්ම ඇතුල් වෙන්න කලින් මගේ මරණය සිද්ධ වෙන්න පුළුවන්. මේ මොහොතේම වුනත් මම මැරිල යන්න පුළුවන්.

මේ විදිහට මම මැරෙන විට මගේ හිතේ රාග, ද්වේෂ, මෝහ තිබුනොත් ඒක මට මහා විපතක්මයි. මම මැරෙන විට රාග, ද්වේෂ, මෝහ නැත්නම් ඒක මට යහපතක්.

ජීවිතය අනිත්‍යයි..., මරණය නියතයි..., ජීවිතය අනිත්‍යයි..., මරණය නියතයි..., ජීවිතය අනිත්‍යයි..., මරණය නියතයි... (නැවත නැවත ආරම්භයේ සිට සිහි කරන්න)

සාදු...! සාදු...!! සාදු...!!!

Bookmark and Share

Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails